poniedziałek, 15 lutego 2016

#6 Sayona Jewell - Twoja Tekściarka

Hej! Dzisiaj oceniam bloga Sayona Jewell - Twoja Tekściarka

1.Pierwsze wrażenie(8/10)
Pierwsze wrażenie po wejściu na bloga jest bardzo pozytywne. Grafika bardzo dobrze się komponuje i jest przyjemna dla oka. Adres jest oryginalny, ale trudny do zapamiętania dla czytelnika. Dużo więcej nie można powiedzieć, od razu na wstępie widzimy, że blog jest prowadzony starannie i estetycznie.

2.Grafika(8/10)
Powiem szczerze, że na pierwszy rzut oka grafika robi bardzo dobre wrażenie. Czcionka jest świetnie dobrana, przyjemna dla oka. Tło jest delikatne ale bardzo ładne. Może róże to nie jest jakiś oryginalny motyw, ale przynajmniej nie rozprasza czytelnika. Bardzo fajna zakładka nawigacja, dzięki której bez problemu można odnaleźć się na blogu. Brakuje mi tylko jednej zakładki w której dokładnie opisałabyś na czym polega Twój blog. Po dłuższym przejrzeniu Twojego bloga zorientowałam się, że piszesz teksty piosenek. Nie mniej jednak uważam, że można by to ująć w dodatkowej zakładce, co ułatwiłoby czytelnikowi zrozumieć tematykę bloga.

3.Treść i poprawność(8/10)
Szczerze mówiąc pierwszy raz spotkam się z blogiem o takiej tematyce. Nie ma na nim zbyt dużo treści, dlatego trudno mi tu cokolwiek oceniać. W zakładce ''o mnie'' napisałaś, że jesteś młodą dziewczyną o dużych marzeniach. Młodą, to znaczy? Młoda dziewczyna może mieć lat 12 albo 17 a to już całkiem duża różnica. Oczywiście, jeśli nie chcesz podawać swojego wieku i od początku miałaś taki zamiar, to okej. Dalej widzę regulamin, w którym opisujesz co i jak. Napisany jest zrozumiale, tak więc nie mam się za bardzo do czego przyczepić. Wszystko ładnie pięknie, tylko jak już mówiłam, brakuje mi zakładki z dokładnym opisem, jakie teksty można u Ciebie zamawiać. Znalazłam na Twoim blogu jeden tekst więc pozwól, że spróbuje ocenić go w następnym punkcie. Duży plus za możliwość ocenienia tekstu tłumaczonego przez Ciebie.

4.Dodatkowe punkty(2)
1)na pewno dostajesz punkt za oryginalność, pierwszy blog o takiej tematyce z którym miałam okazje się spotkać.
2)standardowo-za brak błędów.

5.Ocena ostatniego posta(9/10)
No cóż, trudno jest mi ocenić coś, o czym nie mam zielonego pojęcia. Domyślam się, że jest to tłumaczenie tekstu piosenki. Mnie osobiście tłumaczenie się podoba, no natomiast nie jestem żadnym specem w takich tematach i nie mam za dużo do powiedzenia. Wydaje mi się, że dobrze odnajdujesz się w tym co robisz-widziałam piosenkę na youtube do której tłumaczyłaś tekst. Widać, że ludziom się podoba a to chyba najważniejsze.

CO POPRAWIĆ?
a)Pozwól, że wypowiem się w kwestii graficznej, bo w sprawie postów nie mam nic mądrego do powiedzenia. Dodałabym zakładkę o której mówiłam w punkcie 2

OCENA:35/40 czyli bardzo dobry-

Twój blog kompletnie nie trafia w moje zainteresowania. Nie zmienia to jednak faktu, że jesteś dobra w tym co robisz i życzę Ci powodzenia w dalszym tłumaczeniu! :)




//zapraszam do wstawienia na swojego swojego bloga linka do tego bloga-więcej osób będzie mogło uzyskać rozwiniętą ocenę!//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz