sobota, 13 lutego 2016

Początek

Witajcie na nowym blogu!
Bloga założyłam dlatego, że wiele ludzi (w tym i ja) szuka właśnie takich blogów, które będą w stanie ocenić inne blogi. Wszystkie tego typu blogi ostatni wpis mają sprzed kilku lat. Tak więc zdecydowałam się więc takiego założyć. 
Zamierzam oceniać blogi w kilku punktach:
1)pierwsze wrażenie 
2)grafika
3)treść i poprawność
4)dodatkowe punkty 
5)indywidualna ocena dwóch ostatnich postów
Od razu mówię, że oceny będą długie i rozwinięte. Oprócz oceny będzie oczywiście wiele porad dla autora/autorki bloga. 
Myślę, że będę w stanie podołać temu zadaniu, bo sama prowadzę kilka blogów i jestem w tym temacie obeznana. Oceniam każdego typu blogi-lifestyle, pamiętniki, z opowiadaniami itp.
Jeśli chcesz pokazać mi swojego bloga do oceny, zapraszam do zakładki ''regulamin'' a następnie ''zgłoszenia''. Czekam na wasze zgłoszenia! :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://nowa-policjantka-policjantki-i-policjanci.blog.onet.pl/
    Czy możesz ocenić tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie, zgłoś go w zakładce ''zgłoszenia'' :)

      Usuń