poniedziałek, 15 lutego 2016

REKRUTACJA-POSZUKIWANY OCENIAJĄCY

Witajcie!
Bloga założyłam i zamierzałam prowadzić sama. Byłam pewna, że dam radę no i...trochę się przeliczyłam. Ze względu na to, że przez następne 2 tygodnie mam bardzo dużo nauki, postanowiłam poszukać osoby do pomocy. Ocenianie blogów jest ciekawym zajęciem, nie mniej jednak bardzo czasochłonnym. Tak więc, jeśli masz trochę czasu i chęci, zapraszam do zgłoszenia się. Przejdźmy więc do konkretów.
Wymagania:
-zaangażowanie, czas na ocenianie
-umiejętność posługiwania się językiem i logicznego składania zdań

Wzór zgłoszenia:
Imię:_________
Wiek:_________
Nick/Pseudonim jakim będziesz się podpisywać:___________
*Link do Twojego bloga:_____________

*-jeśli nie posiadasz bądź nie chcesz podawać-nie konieczne.

zgłoszenia przyjmuje na maila-oceny.blogow.blog@wp.pl
o tym, czy zostaniesz przyjęty/przyjęta na staż również dowiesz się poprzez maila!

Oczywiście wszelkie szczegółowe informacje i zagadnienia w jaki sposób oceniać blogi zostaną podane osobom zainteresowanym na mailu.

2 komentarze: